strona glowna
gmina Poddebice
urzad
aktualnosci
oferty inwestycyjne
ogloszenia
galeria
mapy
kontakt
linki
 


Ogłoszenie o naborze - Lokalna Grupa Działania "Poddębice i Zadzim - Kraina bez barier"


Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

Prezes Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Poddębice i Zadzim – Kraina bez barier”

ogłasza nabór na wolne stanowisko

inspektor ds. administracyjno - biurowych

 

 1. Wymagane kwalifikacje i doświadczenia zawodowe:

1.      Wykształcenie wyższe.

2.      Staż pracy: minimum 1 rok.

3.      Znajomość problematyki w zakresie realizacji projektów ze środków UE.

4.      Prawo jazdy kat. B (czynne)

5.      Znajomość zagadnień związanych z PROW 2007-2013.

6.      Dobra znajomość obsługi komputera: MS Office (Word, Excel), umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

7.      Znajomość LSR.

 

2. Pożądane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:

1.      Wykształcenie wyższe: ekonomiczne. techniczne, administracyjne lub inne o profilu zbliżonym do zakresu obowiązków.

2.      Znajomość języka obcego.

3.      Umiejętność organizacji pracy.

4.      Sumienność rzetelność, odpowiedzialność.

5.      Umiejętność śledzenia zmian w przepisach.

6.      Komunikatywność.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- prowadzenie bieżących spraw Stowarzyszenia,

- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,

- prowadzenie książki korespondencyjnej,

- obsługa Walnego Zebranie Członków, posiedzeń Zarządu Stowarzyszenia, Rady Stowarzyszenia  i  Komisji Rewizyjnej,

- prowadzenie dokumentacji członkowskiej – członków Stowarzyszenia,

- prowadzenie ewidencji - rejestru uchwał z Walnego Zebrania Członków, z posiedzeń Zarządu Stowarzyszenia, Rady Stowarzyszenia i Komisji Rewizyjnej,

- udzielenie informacji beneficjentom,

- prowadzenie zaopatrzenia biura Stowarzyszenia,

- kontaktowanie się z mieszkańcami obszaru LGD,

- współpraca w kontaktowaniu się z firmami zewnętrznymi,

-  bieżąca realizacja działań,

-  wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu Stowarzyszenia,

-  realizacja zadań określonych przez Zarząd,

- współpraca w sporządzaniu i uzupełnianiu wniosków dotyczących działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja”,

- współpraca w sporządzaniu i uzupełnianiu wniosków o płatność pośrednią oraz ostateczną w ramach działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja”,

- współpraca w przygotowywaniu i uzupełnianiu projektów współpracy,

- współpraca w przygotowywaniu i uzupełnianiu wniosków o płatność w ramach projektów współpracy,

-  przygotowywanie materiałów i projektów uchwał na Walne Zebranie Członków, posiedzenia Zarządu Stowarzyszenia, Rady Stowarzyszenia i Komisji Rewizyjnej,

-  współpraca w przygotowywaniu materiałów na Walne Zebranie Członków, posiedzenia Zarządu Stowarzyszenia, Rady Stowarzyszenia i Komisji Rewizyjnej związanych
z operacjami „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności
i aktywizacja” oraz projekty współpracy,

-  współpraca w opracowywaniu projektów zmian w statucie Stowarzyszenia
i regulaminach,

-  prowadzenie korespondencji,

-  udział w różnego rodzaju naradach, sympozjach, szkoleniach, uroczystościach związanych z działalnością Stowarzyszenia po uzgodnieniu z Prezesem lub Wiceprezesem Stowarzyszenia,

-  współpraca z mediami po uzgodnieniu z Prezesem lub Wiceprezesem Stowarzyszenia,

 

4. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
  3. ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
  4. ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
  7. zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na  określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania wstępne)

 

   Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą  na adres Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Poddębice i Zadzim – Kraina bez barier” w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko „Inspektora ds. administracyjno-biurowych”
w terminie od dnia 29 sierpnia 2011 r. do dnia 09 września 2011 roku.

   Aplikacje, które wpłyną po dniu 09 września 2011 roku nie będą rozpatrywane.

   List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.

Poddębice dnia 2011-08-24

                                                                                     Prezes Stowarzyszenia

                                                                                  (-) Barbara Jesionowska



Powrót do listy ogłoszeń

do góry ^^



Wszystkie prawa zastrzeżone.


strony internetowe Łódź
Google+