Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Prezes Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Poddębice i Zadzim – Kraina bez barier”
ogłasza nabór na wolne stanowisko
inspektor ds. administracyjno - biurowych
1. Wymagane kwalifikacje i doświadczenia zawodowe:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Staż pracy: minimum 1 rok.
3. Znajomość problematyki w zakresie realizacji projektów ze środków UE.
4. Prawo jazdy kat. B (czynne)
5. Znajomość zagadnień związanych z PROW 2007-2013.
6. Dobra znajomość obsługi komputera: MS Office (Word, Excel), umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
7. Znajomość LSR.
2. Pożądane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
1. Wykształcenie wyższe: ekonomiczne. techniczne, administracyjne lub inne o profilu zbliżonym do zakresu obowiązków.
2. Znajomość języka obcego.
3. Umiejętność organizacji pracy.
4. Sumienność rzetelność, odpowiedzialność.
5. Umiejętność śledzenia zmian w przepisach.
6. Komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie bieżących spraw Stowarzyszenia,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
- prowadzenie książki korespondencyjnej,
- obsługa Walnego Zebranie Członków, posiedzeń Zarządu Stowarzyszenia, Rady Stowarzyszenia i Komisji Rewizyjnej,
- prowadzenie dokumentacji członkowskiej – członków Stowarzyszenia,
- prowadzenie ewidencji - rejestru uchwał z Walnego Zebrania Członków, z posiedzeń Zarządu Stowarzyszenia, Rady Stowarzyszenia i Komisji Rewizyjnej,
- udzielenie informacji beneficjentom,
- prowadzenie zaopatrzenia biura Stowarzyszenia,
- kontaktowanie się z mieszkańcami obszaru LGD,
- współpraca w kontaktowaniu się z firmami zewnętrznymi,
- bieżąca realizacja działań,
- wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu Stowarzyszenia,
- realizacja zadań określonych przez Zarząd,
- współpraca w sporządzaniu i uzupełnianiu wniosków dotyczących działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja”,
- współpraca w sporządzaniu i uzupełnianiu wniosków o płatność pośrednią oraz ostateczną w ramach działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja”,
- współpraca w przygotowywaniu i uzupełnianiu projektów współpracy,
- współpraca w przygotowywaniu i uzupełnianiu wniosków o płatność w ramach projektów współpracy,
- przygotowywanie materiałów i projektów uchwał na Walne Zebranie Członków, posiedzenia Zarządu Stowarzyszenia, Rady Stowarzyszenia i Komisji Rewizyjnej,
- współpraca w przygotowywaniu materiałów na Walne Zebranie Członków, posiedzenia Zarządu Stowarzyszenia, Rady Stowarzyszenia i Komisji Rewizyjnej związanych
z operacjami „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności
i aktywizacja” oraz projekty współpracy,
- współpraca w opracowywaniu projektów zmian w statucie Stowarzyszenia
i regulaminach,
- prowadzenie korespondencji,
- udział w różnego rodzaju naradach, sympozjach, szkoleniach, uroczystościach związanych z działalnością Stowarzyszenia po uzgodnieniu z Prezesem lub Wiceprezesem Stowarzyszenia,
- współpraca z mediami po uzgodnieniu z Prezesem lub Wiceprezesem Stowarzyszenia,
4. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą na adres Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Poddębice i Zadzim – Kraina bez barier” w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko „Inspektora ds. administracyjno-biurowych”
w terminie od dnia 29 sierpnia 2011 r. do dnia 09 września 2011 roku.
Aplikacje, które wpłyną po dniu 09 września 2011 roku nie będą rozpatrywane.
List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.
Poddębice dnia 2011-08-24
Prezes Stowarzyszenia
(-) Barbara Jesionowska