Poddębicką orkiestrę dętą Ochotniczej Straży Pożarnej i towarzyszącą jej grupę marżonetek można zobaczyć w teledysku promującym Łódź. Pięciominutowy film reklamowy zajął drugie miejsce w kategorii „turystyka miejska” na Międzynarodowych Targach Turystycznych w Berlinie.
W klipie pt. „Theo, wir fahren nach Łódź” muzycy z Poddębic, którzy stają się coraz popularniejsi, występują m. in. obok łódzkich gwiazd teatru i filharmonii, uczniów szkoły muzycznej, adeptów szkoły baletowej. Kilkakrotnie można ich zobaczyć podczas marszu ul. Piotrkowską.
- Występ w filmie promującym Łódź to dla nas duże wyróżnienie, a jednocześnie dowód na to, że orkiestra ma siłę i potencjał – mówi kapelmistrz orkiestry Krzysztof Koziński.
Piosenka nawiązuje do szlagieru, który wykonywała niemiecka piosenkarka greckiego pochodzenia Vicky Leandros. Utwór opowiada o podróży i zwiedzaniu Łodzi. Z Wiednia, Zurichu i Berlina zjeżdżają trzy pary w różnym wieku. Łódź, do której przybywają jest przyjazna, różnorodna i tętniąca życiem. W konkursie wzięły udział 94 filmy z 43 krajów.
- Możliwość zaprezentowania się poddębickiej orkiestry i marżonetek w łódzkiej produkcji świadczy o klasie naszych muzyków. Udział w teledysku reklamującym Łódź to również doskonała promocja dla Poddębic – twierdzi Burmistrz Piotr Sęczkowski.
Poprzez film, który ukazuje największe swe atrakcje miasto chce ściągnąć turystów i zachęcić do odwiedzania Łodzi.