strona glowna
gmina Poddebice
urzad
aktualnosci
oferty inwestycyjne
ogloszenia
galeria
mapy
kontakt
linki
 


Zatrzymaj wakacje w 60 sekund


   Lubisz fotografować lub filmować? Weź udział w konkursie fotograficznym „Zatrzymać wakacje” albo filmowym „60 sekund wakacji”.

   Konkursy adresowane są do wszystkich fotografujących i filmujących. Prace o tematyce letnio-wakacyjnej należy dostarczyć na płycie CD lub DVD do 15 września 2008 r. w Urzędzie Miejskim w Poddębicach (II piętro, pokój nr 217). Na zwycięzców czekają nagrody.

   Uczestnik biorący udział w konkursie „Zatrzymać wakacje” może nadesłać 5 zdjęć. Musi jednak pamiętać o parametrach fotografii (format jpg., max. szerokość i wysokość: 1000 pix, max. objętość pliku: 350 kB). Z kolei uczestnicy konkursu filmowego „60 sekund” mogą dostarczyć 3 prace. Nagrane filmy nie mogą być krótsze niż 50 sekund i dłuższe niż 70 sekund.Więcej informacji o regulaminie konkursów można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach (II piętro, pokój nr 217), bądź na stronie internetowej: www.archiwum.poddebice.pl

   Organizatorem konkursów jest Komisja Oświaty, Zdrowia i Kultury przy Radzie Miejskiej w Poddębicach oraz Młodzieżowa Rada Miasta Poddębice.



Konkurs fotograficzny"Zatrzymać wakacje"
 

Regulamin konkursu I edycja (2008/2009)

 

1. Postanowienia ogólne

1.1. Cel

Celem konkursu jest wszechstronna prezentacja fotografii i stymulacja osób fotografujących do realizacji prac fotograficznych w szerokim zakresie tematyki.

Ponadto cele ukierunkowujemy na działania profilaktyczne i edukacyjne skierowane do dzieci i młodzieży w ramach rozwoju zainteresowań jako alternatywnego przeciwdziałania alkoholizmowi wśród dzieci i młodzieży.

 

1.2. Regulamin

Konkurs fotograficzny "Zatrzymać wakacje" jest organizowany na zasadach określonych niniejszym regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

 

1.3. Organizatorzy

Organizatorami konkursu są: Komisja Oświaty, Zdrowia i Kultury przy Radzie Miejskiej w Poddębicach, Młodzieżowa Rada Miejska w Poddębicach

 

2. Zasady konkursu

 

2.1. Uczestnicy

Konkurs adresowany jest do wszystkich fotografujących.

Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w konkursie wyłącznie za zgodą rodziców.

 

2.2. Tematy

Prace na konkurs będą przyjmowane w ogólnej tematyce letniego wypoczynku.

 

2.3. Terminy

Prace na konkurs we wszystkich dostępnych tematach można zgłaszać do dnia 15 września 2008r.

 

2.4. Zgłaszanie zdjęć

Zgłaszanie zdjęć do konkursu odbywa się drogą elektroniczną na adres j.bienias@gmail.com lub osobiście w Urzędzie Miejskim Poddębicach w pokoju nr 217 (II piętro).

 

Parametry fotografii:

- max. szerokość: 1000 pix

- max. wysokość: 1000 pix

- max. objętość pliku: 350 kB

- format pliku: .jpg

 

Zdjęcia nadesłane inną drogą nie będą oceniane i nie wezmą udziału w konkursie.

Każdy z autorów może nadesłać 5 zdjęć.

Zgłoszenie zdjęcia do konkursu stanowi jednocześnie akceptację wszystkich zapisów niniejszego regulaminu.

Zgłoszenie powinno zawierać dane adresowe autora oraz kontakt mailowy lub telefoniczny.

  

2.5. Zasady oceny i wyboru zwycięzców

Każde ze zdjęć będzie oceniane przez jury złożone z Przewodniczącego KOZiK w Poddębicach, przedstawicieli Młodzieżowej Rady Miejskiej oraz przedstawiciela Urzędu Miejskiego w Poddębicach.

 

2.6. Deklaracje

Nadesłanie prac na konkurs stanowi jednocześnie deklarację, że osoba nadsyłająca zdjęcie

 

- jest autorem/autorką załączonych zdjęć. Prawa osób portretowanych zostały wyjaśnione i osoby sportretowane wyrażają zgodę na wystawienie i ich publikowanie również dla celów reklamowych Konkursu oraz przyjmuje na siebie wszelkie roszczenia jakiejkolwiek natury, które osoby trzecie mogłyby kierować przeciwko organizatorom Konkursu

 

- przyjmuje warunki Regulaminu Konkursu

 

- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883)

 

- wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Organizatorów Konkursu nadesłanych zdjęć w dowolnym czasie i formie dla celów promocji Konkursu.

 

2.7. Nagrody

W konkursie przyznane zostaną nagrody za 3 najlepsze fotografie:

I miejsce            - aparat fotograficzny

II miejsce           - karta pamięci

III miejsce          - książka

 

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo przyznania nagród specjalnych i nagród dodatkowych.

 

3. Postanowienia końcowe

 

3.1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do usuwania fotografii i tekstów o treści powszechnie uznawanej za obraźliwe, naruszające prawa osób trzecich lub prawo polskie, zawierających treści pornograficzne lub w sposób oczywisty godzące w uczucia religijne. Decyzja o usunięciu takich treści jest niepodważalna i ostateczna.

 

3.2. Organizatorzy zastrzegają, że nie ponoszą odpowiedzialności za: zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie byli w stanie przewidzieć, lub którym nie mogli zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych w tym siły wyższej.

 

3.3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień niniejszego regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Konkursu.

 

3.4. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

 

3.5 Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.


Konkurs filmowy"60 sekund wakacji" 

Regulamin konkursu I edycja (2008/2009)

 

1. Postanowienia ogólne

 

1.1. Cel

Celem konkursu jest wszechstronna prezentacja prac filmowych i stymulacja osób filmujących do realizacji projektów w szerokim zakresie tematyki.

Ponadto cele ukierunkowujemy na działania profilaktyczne i edukacyjne skierowane do dzieci i młodzieży w ramach rozwoju zainteresowań jako alternatywnego przeciwdziałania alkoholizmowi wśród dzieci i młodzieży.

 

1.2. Regulamin

Konkurs filmowy „60 sekund wakacji” jest organizowany na zasadach określonych niniejszym regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

 

1.3. Organizatorzy

Organizatorami konkursu są: Komisja Oświaty, Zdrowia i Kultury przy Radzie Miejskiej w Poddębicach, Młodzieżowa Rada Miejska w Poddębicach

 

2. Zasady konkursu

 

2.1. Uczestnicy

Konkurs adresowany jest do wszystkich filmujących.

Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w konkursie wyłącznie za zgodą rodziców.

 

2.2. Tematy

Prace na konkurs będą przyjmowane w ogólnej tematyce letnio-wakacyjnej. Podstawową zasadą konkursu jest przedstawienie pracy o czasie trwania 60 sekund (z tolerancją 10s). Prace o czasie krótszym niż 50s i dłuższym niż 70s nie będą ocenianie.

 

2.3. Terminy

Prace na konkurs we wszystkich dostępnych tematach można zgłaszać do dnia 15 września 2008r.

 

2.4. Zgłaszanie zdjęć

Zgłaszanie prac do konkursu odbywa się w Urzędzie Miejskim Poddębicach w pokoju nr 217 (II piętro).

Prace należy dostarczyć na płycie CD lub DVD.

 

Każdy z autorów może dostarczyć 3 prace.

Zgłoszenie prac do konkursu stanowi jednocześnie akceptację wszystkich zapisów niniejszego regulaminu.

Zgłoszenie powinno zawierać dane adresowe autora oraz kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

2.5. Zasady oceny i wyboru zwycięzców

Każde ze zdjęć będzie oceniane przez jury złożone z Przewodniczącego KOZiK w Poddębicach, przedstawicieli Młodzieżowej Rady Miejskiej oraz przedstawiciela Urzędu Miejskiego w Poddębicach.

 

2.6. Deklaracje

Nadesłanie prac na konkurs stanowi jednocześnie deklarację, że osoba dostarczająca prace

 

- jest autorem/autorką załączonych zdjęć. Prawa osób portretowanych zostały wyjaśnione i osoby sportretowane wyrażają zgodę na wystawienie i ich publikowanie również dla celów reklamowych Konkursu oraz przyjmuje na siebie wszelkie roszczenia jakiejkolwiek natury, które osoby trzecie mogłyby kierować przeciwko organizatorom Konkursu

 

- przyjmuje warunki Regulaminu Konkursu

 

- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883)

 

- wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Organizatorów Konkursu dostarczonych prac w dowolnym czasie i formie dla celów promocji Konkursu.

 

2.7. Nagrody

W konkursie przyznane zostaną nagrody za 3 najlepsze filmy:

I miejsce            - odtwarzacz mp4

II miejsce           - karta pamięci

III miejsce          - książka

 

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo przyznania nagród specjalnych i nagród dodatkowych.

 

3. Postanowienia końcowe

 

3.1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do usuwania filmów i tekstów o treści powszechnie uznawanej za obraźliwe, naruszające prawa osób trzecich lub prawo polskie, zawierających treści pornograficzne lub w sposób oczywisty godzące w uczucia religijne. Decyzja o usunięciu takich treści jest niepodważalna i ostateczna.

 

3.2. Organizatorzy zastrzegają, że nie ponoszą odpowiedzialności za: zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie byli w stanie przewidzieć, lub którym nie mogli zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych w tym siły wyższej.

 

3.3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień niniejszego regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Konkursu.

 

3.4. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

 

3.5 Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.




Powrót do listy aktualności

do góry ^^



Wszystkie prawa zastrzeżone.


strony internetowe Łódź
Google+